Περιεχόμενα

1. ΓΕΝΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ

Η μορφή της υπηρεσίας είναι σπονδυλωτή. Αποτελείται από συνεχόμενες οθόνες εννοιολογικά συνδεδεμένες. Η μετακίνηση ανάμεσα στις οθόνες γίνεται με τα κουμπιά:

για να μετακινηθείτε στην επόμενη οθόνη.


Για να μετακινηθείτε στην προηγούμενη οθόνη.

Αν κάποιο από τα απαιτούμενα πεδία δεν έχει συμπληρωθεί σωστά, τότε η Εφαρμογή δεν θα σας αφήσει να προχωρήσετε και θα σας ενημερώσει με σχετικό μήνυμα, όταν πατήσετε το κουμπί "Συνέχεια".

Στα πεδία της Ψηφιακής Αίτησης που υποστηρίζονται από λίστες, επιλέγετε από τα δεδομένα της λίστας, πατώντας το δεξί βελάκι ή πληκτρολογείτε τα πρώτα γράμματα της εγγραφής που σας ενδιαφέρει για να μειωθούν οι διαθέσιμες επιλογές σας.

Στα πεδία που σας ζητείτε να ανεβάσετε κάποιο έγγραφο, θα πρέπει πατώντας το Αναζήτηση εγγράφου να επιλέξετε το επιθυμητό αρχείο από τον υπολογιστή σας. Το μέγιστο μέγεθος αρχείου είναι 5MB και θα πρέπει να είναι σε μορφή pdf ή word

Στο τέλος κάθε βήματος, υπάρχει η επιλογή Αποθήκευση, από όπου μπορείτε να κάνετε προσωρινή αποθήκευση σώζοντας την πορεία των εργασιών σας μέχρι εκείνο το σημείο.

Από το πάνω δεξιά μέρος της οθόνης, όπου βλπέτε τα στοιχεία με τα οποία έχετε συνδεθεί στην Εφαρμογή, μπορείτε επιλέγοντας το αντίστοιχο κουμπί, όπως φαίνεται στην παρακάτω εικόνα, να αποσυνδεθείτε από τον λογαριασμό σας.

2. ΕΙΣΟΔΟΣ ΣΤΗΝ ΨΗΦΙΑΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ

Για την είσοδό σας στην Ψηφιακή Υπηρεσία, θα πρέπει να καταχωρήσετε τους προσωπικούς σας κωδικούς taxisnet, επιλέγοντας από την αρχική οθόνη της Εφαρμογής το πεδίο "Είσοδος με ΓΓΠΣ".


Aφού συμπληρώσετε τους κωδικούς σας, πατάτε την επιλογή "Σύνδεση"


και στην συνέχεια πατάτε το "Αποστολή".

Πριν ξεκινήσετε με την Εφαρμογή, πρέπει πρώτα να προχωρήσετε στην επιβεβαίωση των προσωπικών σας στοιχείων, όπως φαίνεται στην παρακάτω εικόνα.

Έπειτα να επιλέξετε το ΑΦΜ που εκπροσωπείτε.

Και, τέλος, να επιλέξετε αν το πρόσωπο που υποβάλει την αίτηση είναι ΦΥΣΙΚΟ ή ΝΟΜΙΚΟ.

Αν είστε Νομικό πρόσωπο μπορείτε να εξουσιοδοτήσετε άλλα ΑΦΜ να εισέρχονται με τα δικά τους TaxisNet credentials και να σας εκπροσωπούν. Η επιλογή γίνεται από το link Νομικά Πρόσωπα στο footer της οθόνης.

Συμπληρώνεται το ΑΦΜ του Φυσικού Προσώπου και επιλέγετε τον χρήστη που επιθυμείτε. Απαραίτηση προυπόθεση να είναι εγγραγραμμένοι στις Ψηφιακές Υπηρεσίες του Υπουργείου Αγροτικής ανάπτυξης και Τροφίμων.

3. ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ

Η Αρχική Σελίδα, είτε έχετε εισέλθει ως Φυσικό Πρόσωπο είτε ως Νομικό Πρόσωπο, θα έχει την παρακάτω μορφή, όπως φαίνεται στην σχετική εικόνα. Στην Αρχική Σελίδα μπορείτε να δείτε το σύνολο των αιτήσεων που έχετε καταχωρήσει, είτε είναι Προσωρινά Αποθηκευμένες, είτε είναι Οριστικοποιημένες.

Στις αιτήσεις που έχετε κάνει Προσωρινή Αποθήκευση έχετε τις εξής δυνατότητες: 1. Να εκτυπώσετε σε excel τα στοιχεία της αίτησης, 2. Να συνεχίσετε την επεξεργασία της αίτησης ή 3. Να την διαγράψετε. Επίσης, πατώντας το βελάκι στο κουμπί "Επεξεργασία" μπορείτε να επιλέξετε και την δημιουργία αντιγράφου, δηλαδή να δημιουργηθεί ακόμα μία αίτηση με τα ίδια ακριβώς στοιχεία που έχετε συμπληρώσει στην συγκεκριμένη.

Στις αιτήσεις που είναι Οριστικοποιημένες έχετε τις εξής δυνατότητες: 1. Να εκτυπώσετε σε excel τα στοιχεία της αίτησης, και 2. Να επιλέξετε και την δημιουργία αντιγράφου, δηλαδή να δημιουργηθεί μία αίτηση με τα ίδια ακριβώς στοιχεία που έχετε συμπληρώσει στην συγκεκριμένη, χωρίς όμως να είναι οριστικοποιημένη.

Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας, αν πατήσετε το σύμβολο δίπλα από το Οι αιτήσεις μου ανοίγουν μία σειρά από Φίλτρα Αναζήτησης για να μπορέσετε να περιορίσετε το εύρος των αποτελεσμάτων.

4. ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΗ ΝΕΑΣ ΑΙΤΗΣΗΣ

Για να προχωρήσετε στην δημιουργία μίας νέας αίτησης, θα πρέπει από την Αρχική Σελίδα να πατήσετε το αντίστοιχο κουμπί, όπως φαίνεται στην παρακάτω οθόνη.

Για ΦΥΣΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ακολουθείτε τα εξής βήματα:

ΒΗΜΑ 1

Στην πρώτη καρτέλα θα πρέπει να συμπληρώσετε τα προσωπικά σας στοιχεία.

Θα πρέπει να συμπληρώσετε όλα τα υποχρεωτικά πεδία για να μπορέσετε να συνεχίσετε, διαφορετικά η Εφαρμογή δεν θα σας αφήσει να περάσετε στο επόμενο βήμα.

ΒΗΜΑ 2

Σε αυτήν την καρτέλα συμπληρώνετε τα Στοιχεία Επικοινωνίας σας.

ΒΗΜΑ 3

Στην τρίτη καρτέλα συμπληρώνετε τα επαγγελματικά σας στοιχεία.

ΒΗΜΑ 4

Το τέταρτο βήμα δεν είναι υποχρεωτικό και μπορείτε να προσθέσετε τα στοιχεία ασφαλιστικής κάλυψης για επαγγελματική ευθύνη.

ΒΗΜΑ 5

Στο πέμπτο βήμα συμπληρώνετε τα στοιχεία για προσωρινή και περιστασιακή παροχή υπηρεσίας. Για να συμπληρώσετε τις ημερομηνίες, μπορείτε είτε να τις γράψετε στην μορφή που βλέπτε στην παρακάτω εικόνα, είτε να τις επιλέξετε από το ημερολόγιο, πατώντας το σχετικό εικονίδιο στο δεξιά μέρος του πεδίου.

ΒΗΜΑ 6

Σε αυτήν την καρτέλα θα πρέπει να επισυνάψετε τα απαραίτητα δικαιολογητικά. Επιλέγεται το Αναζήτηση εγγράφου και επισυνάπτεται το αρχείο που επιθυμείτε από τον υπολογιστή σας. Αν θέλετε να διαγράψετε ένα αρχείο για να το αντικαταστήσετε με άλλο, πατάτε το Χ δίπλα από το όνομα του αρχείου.

ΒΗΜΑ 7

Το βήμα αυτό, είναι το τελευταίο, από όπου μπορείτε να δείτε συνολικά τα στοιχεία της αίτησης που έχετε συμπληρώσει και να τα εκτυπώσετε, πατώντας το Εκτύπωση Αίτησης. Υπάρχει ένα πεδίο Παρατηρήσεις, το οποίο είναι προαιρετικό και μπορείτε αν θέλετε να γράψετε κάποια σχόλια για τον ελεγκτή.

Τέλος, όπως σε κάθε στάδιο μπορείτε να πατήσετε το κουμπί Αποθήκευση για να αποθηκεύσετε προσωρινά την αίτησή σας. Διαφορετικά, μπορείτε να επιλέξετε το Υποβολή για να υποβάλετε οριστικά την αίτησή σας. Μόνο με την οριστική υποβολή η αίτησή σας θα σταλεί στον αρμόδιο ελεγκτή. Μετά την υποβολή της, δεν θα έχετε την δυνατότητα τροποποίησης των στοιχείων και θα μπορείτε μόνο να την εκτυπώσετε.

Για ΝΟΜΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ακολουθείτε τα εξής βήματα:

ΒΗΜΑ 1

Στην πρώτη καρτέλα θα πρέπει να συμπληρώσετε τα στοιχεία της εταιρείας.

Θα πρέπει να συμπληρώσετε όλα τα υποχρεωτικά πεδία για να μπορέσετε να συνεχίσετε, διαφορετικά η Εφαρμογή δεν θα σας αφήσει να περάσετε στο επόμενο βήμα.

ΒΗΜΑ 2

Σε αυτήν την καρτέλα συμπληρώνετε τα Στοιχεία Επικοινωνίας.

ΒΗΜΑ 3

Στην τρίτη καρτέλα συμπληρώνετε τα επαγγελματικά στοιχεία.

ΒΗΜΑ 4

Το τέταρτο βήμα δεν είναι υποχρεωτικό και μπορείτε να προσθέσετε τα στοιχεία ασφαλιστικής κάλυψης για επαγγελματική ευθύνη.

ΒΗΜΑ 5

Στο πέμπτο βήμα, συμπληρώνετε τα στοιχεία για προσωρινή και περιστασιακή παροχή υπηρεσίας. Για να συμπληρώσετε τις ημερομηνίες, μπορείτε είτε να τις γράψετε στην μορφή που βλέπτε στην παρακάτω εικόνα, είτε να τις επιλέξετε από το ημερολόγιο, πατώντας το σχετικό εικονίδιο, πατώντας το σχετικό εικονίδιο στο δεξιά μέρος του πεδίου.

ΒΗΜΑ 6

Σε αυτήν την καρτέλα θα πρέπει να συμπληρώσετε τα προσωπικά στοιχεία του νόμιμου εκπροσώπου της εταιρείας.

ΒΗΜΑ 7

Στην έβδομη καρτέλα θα πρέπει να συμπληρώσετε τα προσωπικά στοιχεία του υπαλλήλου που θα δραστηριοποιηθεί στην Ελλάδα..

ΒΗΜΑ 8

Σε αυτήν την καρτέλα θα πρέπει να επισυνάψετε τα απαραίτητα δικαιολογητικά. Επιλέγεται το Αναζήτηση εγγράφου και επισυνάπτεται το αρχείο που επιθυμείτε από τον υπολογιστή σας. Αν θέλετε να διαγράψετε ένα αρχείο για να το αντικαταστήσετε με άλλο, πατάτε το Χ δίπλα από το όνομα του αρχείου.

ΒΗΜΑ 9

Το βήμα αυτό, είναι το τελευταίο, από όπου μπορείτε να δείτε συνολικά τα στοιχεία της αίτησης που έχετε συμπληρώσει και να τα εκτυπώσετε, πατώντας το Εκτύπωση Αίτησης. Υπάρχει ένα πεδίο Παρατηρήσεις, το οποίο είναι προαιρετικό και μπορείτε αν θέλετε να γράψετε κάποια σχόλια για τον ελεγκτή.

Τέλος, όπως σε κάθε στάδιο μπορείτε να πατήσετε το κουμπί Αποθήκευση για να αποθηκεύσετε προσωρινά την αίτησή σας. Διαφορετικά, μπορείτε να επιλέξετε το Υποβολή για να υποβάλετε οριστικά την αίτησή σας. Μόνο με την οριστική υποβολή η αίτησή σας θα σταλεί στον αρμόδιο ελεγκτή. Μετά την υποβολή της, δεν θα έχετε την δυνατότητα τροποποίησης των στοιχείων και θα μπορείτε μόνο να την εκτυπώσετε.